22. helmikuuta 2017

Hiihtoloma

Moikka! Perjantaina mulla alkoi siis vanhojen päivän jälkeen hiihtoloma. Mulla oli hiihtolomaksi paljon suunnitelmia mm. näkeväni kavereitani ja saamalla entisen treenirytmin takaisin. Viime viikkojen aikana vapaa-aika on jäänyt hyvin vähäiseksi, sillä on ollut paljon vanhojen treenejä iltapäivisin, sekä muutenkin rankempi lukujärjestys jakson vaihtuessa, joten kouluhommat ovat vieneet monia iltoja.
hiihtoloma01
Loma lähti käytiin rennoin merkein. Lauantaina en oikeastaan saanut kauheasti mitään aikaiseksi, joten lähinnä katsoin netflixiä ja nautin alkavasta lomasta. Sunnuntaina nähtiin pitkästä aikaa porukalla minä, Tiia, Linnea ja Noora. Menimme Tiian porukoille ja pidimme siellä pitkän ja täyttävän brunssin. Oli kyllä superkivaa taas kuulla heidänkin kuulumisia. 
hiihtoloma02 hiihtoloma04 hiihtoloma03 hiihtoloma05
Maanantaina menimme äitin ja sisarusteni Joonaksen ja Nooran kanssa Helsinkiin käymään museossa, syömässä ja shoppailemassa. Itse olin hieman puolikuntoisena kaupungilla. Mulla alkoi jo sunnuntai-iltana pieni kurkkukipu, ja monet kavereistani olivat olleet kipeinä, niin osasinkin jo vähän aavistaa tulevani kipeäksi. 
hiihtoloma06
Nyt oon viimeiset pari päivää vaan lepäillyt sängyssä ja yrittänyt parannella itseäni, että olisin edes jossain voimissa huomisella risteilyllä johon lähdemme perheen kanssa. Oon katsellut monia lapsuuden aikaisia disneyleffoja, joista on varmaan yli 10 vuotta kun oon viimeksi katsonut niitä :') Toivottavasti teillä on ollut kiva loma tähän asti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti