14. kesäkuuta 2017

Täällä ollaan / Hier bin ich

fullsizeoutput_cf7
Hallo! Piti vielä kirjoittaa eilen tänne, mutta päivästä tulikin paljon kiireisempi mitä odotin, joten en millään ehtinyt. Oon tällä hetkellä siis täällä isäntäperheessäni Saksassa ja oon kyllä viihtynyt täällä tosi hyvin. He ovat ottaneet mut tosi hyvin vastaan ja oon tullut tosi hyvin heidän kanssa toimeen.
fullsizeoutput_cf6
Sunnuntaina siis lähdin aamulla aikasin matkaamaan Berliinin kautta Frankfurtiin. Sieltä mun gastsisko ja gastäiti tulivat mut hakemaan ja ajettiin tänne meidän kotikylään. Saksan kieli ei oo kyllä mun osalta lähtenyt kauhean hyvin käyntiin. Tuntuu et oon tosi ujo käyttää sitä kieltä ja lausun kaiken ihan väärin, joten oon nyt täällä aika pitkälti puhunut englantia varsinkin perheen sisarusten kanssa. Heti sunnuntai-iltana meillä oli joidenkin heidän perhetuttujen 50-vuotissynttärijuhlat, jossa grillailtiin hampurilaisia ja juteltiin yömyöhään asti vieraiden kanssa. Lähdin sieltä jo aikasemmin mun gastvelin kaa, koska meillä oli heti maanantaiaamusta kahdeksalta koulua ja juna lähti jo 6:47 joten piti herätä jo ennen kuutta. Muutenkin oli ollut rankka päivä niin unta todellakin tarvittiin! 
fullsizeoutput_d01
nopeasti otettu kuva kotikylästäni
fullsizeoutput_cf8
tuliaiset isäntäperheelleni

Nyt on kyllä pakko mennä nukkumaan, joten tuun taas myöhemmin kertomaan lisää kuulumisia! Lähetään huomenna Hollantiin veneilemään loppuviikoksi, joten seuraava postausta tulee varmaan vasta ensi viikon puolella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti